ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Vyzkoušet

Zakládáme internetový obchod - seriál



Seriál zakládáme internetový obchod je pro každého zákazníka sadou rad, jak nepodcenit počátky s internetovým obchodem a jak se vyvarovat chyb, které jsou velmi časté.

Krok 5 - Chléb a hry

Známý citát, který odkazuje na nutnost dát lidem nejen jídlo, ale i zábavu. Nyní se pokusím tento římský citát vysvětlit a parafrázovat jej na Váš internetový obchod. Respektive na Vámi nabízené zboží, které je schopno nasytit trh, poptávku a je tedy jakýmsi pomyslným chlebem, potravou pro koncového spotřebitele – návštěvníka Vašich stránek. A uděláte-li z obyčejného nákupu hru s možností výhry, tak v současnosti vše co je bonusem a za co zákazník neplatí je lákadlem a vstupenkou k návštěvnosti a zvýšení zisku. Zákazník na slevu a výhru slyšel, slyší a bude slyšet.

Nyní se společně s 4shop.cz zaměříme na fenomén dnešní doby a to jsou sociální sítě. Uživatelé se tam schází a diskutují, přidávají se do přátel, posílají si odkazy. Vlastně co víc si přát, než moderní virtuální pavlač jako je konkrétně Facebook. Tam se o Vás dozví, tam Vás pochválí a tam je teď Vaše vývěsní tabule – tam získáte přátel, tam o Vás bude slyšet. Není to super reklama?

Opět se vrátíme k hrám. Jistě už tušíte, že máme na mysli konkrétně soutěže na Facebooku. Ale pozor. Každá hra – soutěž, má svá pravidla. To samé platí u pořádání soutěží na Facebooku. Mějte na paměti, že Facebook není organizátorem Vaší soutěže. S tím je spojena ochrana osobních údajů. Ty jsou poskytovány Vám, jako pořadateli nikoli Facebooku. O tom všem se musí soutěžící dozvědět od Vás. Jestli že si nevíte po právní stránce rady, obraťte se na nás 4shop.cz a my Vám rádi poradíme a i technicky vyřešíme vše podle konkrétních požadavků.

Vytvořte si soutěžní microsite nebo aplikaci. Co to je? To je speciální malý web, který funguje jako doplněk k hlavní webové prezentaci. Je to skvělý pomocník a lze jej považovat za prostředek marketingu. Opět, nemusíte se bát, náš tým 4shop.cz je připravený Vám pomoct a realizovat.

Samotný Facebook využijte k samotné propagaci soutěže, kde však doporučujeme uvést stručné instrukce k samotné soutěži. Nezapomeňte na pravidla Facebooku, jak jsme se již zmínili. Vždy však musíte uvést odkaz na stránku či aplikaci, kde právě konkrétní soutěž probíhá.

Pokud během soutěže nashromáždíte zajímavý materiál, jako jsou fotky, videa nebo komentáře, nebojte se je použít. Ovšem pozor na autorská práva. To můžete v případě, že jste si toto právo vyhradili již v pravidlech soutěže. A zase pozor na nabádání, aby  příspěvky v rámci soutěže Vaši fanoušci komentovali, lajkovali sdíleli, atd.

Nejste-li si jistí, že rozumíte, tak nás kontaktujte a my Vás do pořádání soutěží na Facebooku uvedeme, vyřešíme s Vámi  technickou podporu. Což pro Vás znamená dobrý způsob reklamy, přilákání fanoušků, zvýšení návštěvnosti. Příště si povíme něco o výhodách a nevýhodách, kde použít e-mail marketing.

Těšíme se s Vámi na shledanou a spolupráci.

Přejděte na 4shop® ještě dnes

Vyzkoušet zdarma