ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Vyzkoušet

Zakládáme internetový obchod - seriál

Seriál zakládáme internetový obchod je pro každého zákazníka sadou rad, jak nepodcenit počátky s internetovým obchodem a jak se vyvarovat chyb, které jsou velmi časté.

Zakládáme internetový obchod, krok 2

V první části jsme se prokousali našim nápadem a chutí zařídit si e-shop. Zmínili jsme úspěšnou prezentaci Vašeho zboží společně s obchodní strategií. Také jsme si řekli, že zřízením samotného e-shopu není úspěch na trhu zajištěn. Teď se společně s naší firmou 4shop podíváme na další krok v úspěšném podnikání, pomocí námi vytvořeného e-shopu.

Tedy, máme určitý druh zboží a musíme si ujasnit, kdo je naší cílovou skupinou. Kdo bude tržní silou a tím, kdo bude vyjadřovat svoje požadavky a komu my musíme vyhovět. Vaše odpověď v ideálním prostředí je všichni, kdokoliv, náš zákazník - náš pán, apod. Musíte si však uvědomit, že Váš web může navštívit “kdokoliv“. Zúžit si návštěvníky na ty, co znám a již nakoupili, není zrovna strategické a zřízení webu by bylo v tomto případě zbytečné. A hlavně neznáte technickou zdatnost návštěvníků a tím pro Vás potencionálních zákazníků Vašeho e-shopu ve světě IT.

Proč zužovat potencionálního odběratele. Ale nutné je si ujasnit, pro koho je web a co jsme schopni nabídnout. A to hlavně z pozice „Námi nabízených služeb“ či produktů. Fungující struktura trhu, což je zjednodušeně velké množství prodávajících a kupujících, nabídka téměř identického zboží, volný vstup na trh. Jedním slovem - konkurence. A tu musíme prostě odbourat. K tomu nám pomůže právě optimalizace SEO - www.4shop.cz. Už víme, že ve vyhledavačích jsme vidět, a to „nahoře“.

Co kategorie Vámi nabízeného zboží? Je možné, že jste jedineční a sami? Je třeba opět  nabídnout a zaujmout. Viditelně, transparentně zvolit popisky samotného produktu. Pečlivé a skutečné údaje o kategorii Vašeho zboží, službách, atd. Jednoduše řečeno, s našim týmem 4shop vytvoříme popisky, navigaci a konečný vzhled Vašeho e-shopu.

Shrňme si to tedy do základních bodů:

- strategie prodeje pomocí e-shopu
- konkurenceschopnost znamená být vidět a zaujmout (SEO)
- na to navazuje vzhled Vašeho e-shopu

Tak je logické, že e-shop musí jít tak zvaně na ruku tržní síle, pro nás hlavních návštěvníků, kteří se musí stát především našimi zákazníky. Musíme je oslovit a už to, jak vypadají naše stránky a jak fungují, je při prvotní návštěvě mnohdy rozhodující. Musíme nabídnout co nejjednodušší cestu k našemu zboží. Složité „proklikávání“ odradí každého hned na začátku.

A pokud se ve všem ztrácíte, není problém z naší strany 4shop nabídnout bezplatnou marketingovou konzultaci. Závěr této kapitoly shrnu do věty snadno pochopitelné a logické. Váš web musí být vidět, perfektní funkčnost a intuitivní navigace s popisky zrychlí orientaci klientů a Vám zaručí návštěvnost. Nebojte se přímé komunikace pomocí diskuze na Vašem webu. Není pro nás problém zařadit ji do Vašeho systému. Můžete tak okamžitě reagovat a tím nedat šanci konkurenci.

Na konkurenci a jak na ni, si  hlouběji povíme v dalším představení našich služeb, pro Vás, co to s podnikáním pomocí e-shopu myslíte seriozně a vážně.

Přejděte na 4shop® ještě dnes

Vyzkoušet zdarma